V posledním měsíci je velkým tématem film Kamila Bartoška alias Kazmy Kazmitche nazvaný podle jeho pořadu ONEMANSHOW: The Movie. Po vlně kritiky filmových recenzentů si drží hodnocení na ČSFD těsně nad 50 %, na menších databázích, kde lze snadněji hlasování ovlivnit, více. I přes poměrně nízké hodnocení a negativní kritiku trhá rekordy v divácké návštěvnosti.
Film, který kombinuje realistickou dokumentární tvorbu s hranými scénami, kritizuje i bývalý Kazmův spolupracovník hrající člověka postiženého Tourettovým syndromem z pranku na pořad Prostřeno.
Film popisuje Kazmovu soutěž o zakopaný automobil s milionem korun, která probíhala v posledních letech. Součástí má být i údajný podvod vůči sázkové kanceláři, která již zaslala producentům výzvu. Kromě toho film zachycuje i natáčení zastíracího filmu Tajný zákop, který můžete celý v délce jedné minuty zhlédnout po skončení po závěrečných titulků filmu ONEMANSHOW. Na ČSFD si drží lepší hodnocení než samotný film ONEMANSHOW. Film také obsahuje Kazmovo vyznání lásky k jeho bývalé přítelkyni Andreje Kalousové, která veřejně tvrdí, že film zatím neviděla a místo toho vydává hudební klip nazvaný Co by bylo kdyby.
Eticky má film problém s podporou hazardu, protože každý návštěvník obdrží herní kartu s logem ONEMANSHOW, se kterou získá jednu možnost uhodnout desetimístný kód vedoucí k výhře milionu dolarů. Jedná karta má být dle slov pořadatelů, kteří již do značné míry ovlivnily i hru o zakopaný automobil, výherní i bez potřeby zadat kód. Někteří návštěvníci filmu tak na základě vidiny výhry chodí do kina opakovaně nebo si rovnou rezervují více míst než je počet lidí, kteří skutečně dorazí. Údajně je i případ, kdy si návštěvník sám rezervoval celý promítací sál, což se již více blíží hazardu než běžné návštěvě kina.
I v případě výhry by si výherce těžko odnesl milion dolarů v hotovosti. V rámci zákona o praní špinavých peněz je hotovostní transakce v Česku omezena na 270 tisíc korun, navíc výhra podléhá zdanění. I proto se dá předpokládat, že potenciální výherce by výhru poníženou o patnácti procentní daň dostal převodem na účet. I přesto milion dolarů v jedno dolarových bankovkách před pražským výstavištěm v Holešovicích chráněný ochranou službu působí majestátně a opět hazardně motivuje potenciální diváky navštívit Kazmův film. Je proto otázkou, jestli se tento Kazmův projekt liší od předchozích tím, že neplní společenskou roli v podpoře charity či jiné dobré věci a že je spíše reklamou na hazard.